Wszyscy mamy problemy z założeniem akt osobowych pracownikom i zastanawiamy się co w nich powinno być:
Część A
1. Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o pracę
2. Kwestionariusz dla pracownika
3. Badania lekarskie
4. Oświadczenie o zarejestrowaniu bądź nie w Powiatowym urzędzie pracy
5. Dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie
i to by było na tyle
Część B
OdpowiedzUsuńDotyczy okresu zatrudnienia zawieramy w tej części:
1) umowę o pracę
2)zgłoszenie do ZUS ZUA
3) oświadczenia podatkowe PIT 2 i PIT 2A
4) oświadczenie o uldze rodzinnej
5) szkolenie BHP
6)szkolenie stanowiskowe
7)arkusz zakresu czynności
8)indywidualna informacja dla pracownika
9)zgodę na przekazywanie wynagrodzenia na rachunek ROR
10)roczną ewidencję czasu pracy itp
Są tutaj wszystkie dokumenty i oświadczenia z okresu zatrudnienia
W części C
OdpowiedzUsuńzawieramy dokumenty dotyczące zwolnienia
1) rozwiązanie umowy
2) świadectwo pracy
3) wyrejestrowanie z ZUS ZWUA
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńDla mnie jako pracodawcy znajomość takich rzeczy to obowiązek. Zupełnie tak samo jak przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z bhp i ppoż. Na szczęście z tym nie mam problemów ponieważ zlecam to firmie https://www.seka.pl i wiem, że pracownicy na pewno będą przeszkoleni odpowiednio.
OdpowiedzUsuń